درباره ما

حامیان سوپر اپلیکیشن روبیکا که نیز با نام باشگاه هوادارن روبیکا شناخته میشود در اسفند ماه ۱۳۹۹ توسط کاربران و مدیران کانال ها و صفحات روبیکا «ادمین های روبیکا» جهت حمایت از بزرگترین پیام‌رسان و شبکه اجتماعی ایرانی روبیکا با بیش از ۵۰ میلیون کاربر ساخته شده است .

 

در کانال حامیان روبیکا آخرین اخبار و آموزش های لازم مربوط به اپلیکیشن روبیکا گفته و بیان میشود.

 

 

پاسخ به پرسش های شما :

 

آیا حامیان روبیکا توسط خود برنامه روبیکا ساخته شده و یا اداره میشه ؟

  • خیر ، همانطور که گفتیم حامیان روبیکا توسط کاربران و مدیران کانال ها و صفحات یا همون ادمین ها ساخته شده و توسط شخص اداره میشه.

آیا مطالب کانال حامیان سوپر اپلیکیشن روبیکا معتبر است ؟

  • تمامی محتوا هایی که در کانال حامیان روبیکا به اشتراک گذاشته می شود از طرف تیم روبیکا به دست ما میرسه یا برنامه روبیکا جایی اطلاع میده که ما در کانال حامیان برای شما به اشتراک می‌گذاریم.
  • پس تمام محتوا هایی که در حامیان به اشتراک گذاشته می‌شود از طرف تیم روبیکاست و حامیان در تاخیر مواردی که گفته میشه دخالتی ندارد.
  • قابل ذکره که مدیران برنامه روبیکا در کانال حامیان روبیکا حضور دارند و از تمامی مواردی که در حامیان گفته می شود اطلاع دارند.

چگونه می توان با ادمین حامیان ارتباط برقرار کرد ؟

  • جهت ارتباط با ادمین حامیان کافیست به قسمت تماس با ما  مراجعه نمایید و یا در صفحه روبینو برای ما کامنت بگذارید. در صورتی هم که علاقه مند بودید میتوانید در گروه بحث و گفتگوی اعضای کانال حامیان روبیکا با حضور عوامل روبیکا عضو شوید 

 

 

حامیان سوپر اپلیکیشن روبیکا

نظر دهی برای این صفحه در حال حاضر قفل است